Godmorgon.

Blev inga kamera bilder idag igen förlåt:(
Men mamma glömde väcka mig så jag fick klä på mig snabbt.
Och jag hade inte tid till något. bara ta datorväskan och cykla.
Slutresultatet blev dålig andedräkt fula kläder.
Nylonstrumpor och rufsigt hår hungirg louise.
ÅÅÅH vilken bra start på dagen jag blir så glad :)
Men jag hann i tid till no provet och jag tror jag klarade mig. Kanske inte fick mvg
men jag klarade mig.
Tror jag.
Men nu har jag damp på min macbook för den vill inte visa mina senaste bilder i photobooth.
Mac e så jobbigt.
Nu ska jag mysa med en bok medans jag väntar på alla andra blir klara med no provet :)
Förövrigt har jag glömt mina idrottskläder idagens rush.
så jag har NO, MATTE, IDROTT, LUNCH, SO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0