Home at last.

Hello, nu e jag hemma igen
varit i kista ganska länge nu
kom iaf nyss hem
köpte en bh och en trosa. Pappa hade "glömt" att fylla på kortet
MEN när han gör det. Då ska jag köpa världens snyggaste tröja ;)
Hoppas ni haft en jätte bra dag. men nu måste jag plugga duscha.
Och fixa en inredningsplan för mitt rum ;)

Lista för saker till mitt rum
  • Ny säng
  • Ny byrå
  • Ny Tv"hållare"
  • Ny soffa
  • En spegel
  • Smyckes hållare
  • en låg bokhylla
  • nattbord
  • lampa
  • träbord till datorn
  • ett rosa fodral till min macbook samt en ny ipod

Lista för lite alltmöjligt jag vill ha
  • Tröja bikbok 399 grå kofta
  • Tröja Monki 200 kr
  • Skor din sko 299
  • Byxor bikbok 399
  • Byxor bikbok 200
  • Mössa halsduk
  • strumpbyxor
  • väska

Listan kan göras lång men det e det jag vill ha just nu iaf!
Vi hörs senare <3
Fick ett mejl av en person som undrade om Hanna kommer blogga heltid här
just nu kommer hon nog blogga lite när som helst. Men hon är inte "delägare" eller vad man ska kalla det.
Hon har en bloggpaus från sin blogg och bloggar lite här då och då.
Hoppas det var tillrckligt bra svar Amanda ! <3
Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0