As if theres nothing else to do

Hola.
Jag har pluggat hela kvällen här nu :)
Sen har jag duschat oc fräschat upp mig :) <3
Sitter här me min napp :O <3
Töntigt jag vet, men dom e såååå underbara :)

Min vecka schemalagd typ :)
Måndag: Avklarad, skola, kista, plugg
Tisdag: Skola, Jogga, shoppa me pappa plugga.
onsdag: Skola spinna me hanna fanny julia (kanske om ja får) PLUGG
Torsdag: Skola, stallet, Plugg. :(:(:(:(:(:(
Fredag: Skola, ta bussen till ica köpa godis och middag, åka hem packa, åka till sollentuna station 17:40 går bussen till ungdomslägret med kyrkan. TRÄFFA UNDERBARASTE KONFRIMATIONSGRUPPEN <333333
Lördag: UNGDOMSLÄGER
Söndag: UNGDOMSLÄGER kommer hem vid fyra ungefär så hem äta plugga
har matte prov, och idrotts prov >.< Elaka skolan
jaja tagga tills nationella.
ja asså tagga
ärligt.
För när man gjort dom är det över.
Och om man kämpar klarar man sig :)
Då kommer man in på VRG
eller ÖSTRA REAL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0